فروشگاه قهوه

  • ۰
  • ۰

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی عبارت است از هدایایی که توسط یک برند، موسسه، مجموعه و یا شرکت در زمان های برگزاری نمایشگاه ها و به منظور معرفی محصولات خود به مشتریان و مخاطبان مورد نظر اهدا می شود. هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی دارای دنیای گسترده ای می باشند که ممکن است از یک مداد تا کالا های لوکس و یا حتی جواهرات زینتی  را شامل شوند.

هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی

می توان به هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی به عنوان یک صنعت پرسود نگریست. که دارای نقشی غیر قابل انکار در تمام جوامع می باشد. و با کمی توجه به دنیای اطراف به راحتی می توان به اثرات آن پی برد.

در زمینه هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی تنها افرادی موفق می شوند که به میزان اهمیت این مسئله بطور کامل واقف باشند و بتوانند آن را درک کنند و از آن به منظور بهره وری در راستای پیشرفت شرکت و نیل به اهداف خود استفاده کنند.

ضرورت و هدف از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

از گذشته تا به امروز اهدای هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی یکی از رسوم ایرانیان عزیز بوده است. همانطور که خودمان برای ابراز علاقه به کسانی که دوستشان داریم همواره سعی می کنیم به او هدیه ای بدهیم تا در ذهن او ماندگار شویم. در دنیای تجارت و کسب و کار نیز هدایای تبلیغاتی یکی از کار های ویژه ای است که توسط مدیران شرکت ها به منظور جذب مشتریان انجام می شود.

با توجه به رقابت حاکم بر بازار هدف ممکن است برخی به فکر حذف هدیه تبلیغاتی شوند که این امر کاملا اشتباه می باشد.هر ساله نمایشگاه های زیادی برگزار می شود که حضور شما در نمایشگاه های مرتبط با فعالیت شما همیشه موجب می شود که برند شما بیشتر در دید مشتریان قرار گیرد. این عمل ممکن است در همان روز های اولیه صرفا تحت عنوان یک هدیه از سمت شما برای مشتریان تلقی شود اما در آینده و به مرور روی موفقیت شما اثری چشمگیری خواهد داشت.

اگر شما عزیزان به دنبال تاثیر گذاری بیشتر هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی در ذهن مخاطبان خود هستید بهتر است در انتخاب هدیه تبلیغاتی خود دقت به خرج دهید و با تقدیم هدیه ای مرتبط به حوزه فعالیتتان برند خود را در ذهن ها ماندگار سازید.

تاریخچه هدایای تبلیغاتی

اولین هدیه تبلیغاتی در سال 1789 در ایالت متحده به منظور برگزاری انتخابات ژورنال واشنگتن اهدا شد. که به صورت دکمه های یادبود بودند.در دهه های گذشته بسیاری از شرکت های ایالت متحده آمریکا، کانادا، انگلیس و نیوزیلند کالا های تبلیغاتی خود را از طریق شرکت های توزیع کننده کالای تبلیغاتی تهیه می کنند. به این توزیع کنندگان، توزیع کنندگان محصولات تبلیغاتی و یا مشاوران تبلیغاتی گفته می شود.

هدایای تبلیغاتی مشهد

چنانچه تمایل دارید محصول را به صورت فیزیکی خریداری کنید و از طریق وب سایت مجموعه سررسید و هدایای تبلیغاتی ابن سینا ثبت سفارش ننمائید، میتوانید به فروشگاه مجموعه در مشهد مقدس مراجعه نمائید.

آدرس : خیابان امام خمینی (ره)، رو به روی سه راه دارایی، نبش امام خممینی 30، فروشگاه سررسید و هدایای تبلیغاتی ابن سینا

شماره تلفن : 09158003545 – 05138541500

  • ۹۸/۰۱/۱۰
  • Saman Mokhtarnia

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی