فروشگاه قهوه

  • ۰
  • ۰

ساعت دیواری تبلیغاتی چیست؟

یکی از روش ها برای بازاریابی و جلب نظر مشتری استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد. شرکت ها و مراکز مختلف با اهدای این هدایا نتیجه مناسبی در زمینه بازاریابی کسب می نمایند. اما انتخاب این هدایا نیز بسیار مهم است. ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از گزینه ها در این زمینه می باشد که در این متن می خواهیم به بررسی آن بپردازیم.

تاریخچه هدایای تبلیغاتی

اولین هدیه تبلیغاتی در سال 1789 در ایالت متحده به منظور برگزاری انتخابات ژورنال واشنگتن اهدا شد. که به صورت دکمه های یادبود بودند.در دهه های گذشته بسیاری از شرکت های ایالت متحده آمریکا، کانادا، انگلیس و نیوزیلند کالا های تبلیغاتی خود را از طریق شرکت های توزیع کننده کالای تبلیغاتی تهیه می کنند. به این توزیع کنندگان، توزیع کنندگان محصولات تبلیغاتی و یا مشاوران تبلیغاتی گفته می شود.

موثر بودن تبلیغات

تاثیرگذاری تبلیغات بر کسب و کار بر هیچکس پوشیده نیست و همه از آن مطلع هستند؛ اما روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که می توان از آنها بهره مند شد. تبلیغات در رسانه ها و اهدای هدایای تبلیغاتی از جمله این روش ها می باشد. هر کدام از این روش ها به اندازه متفاوتی تاثیر مطلوب بر روی بازاریابی شما خواهد گذاشت. شما باید روشی را انتخاب کنید که علاوه بر تاثیرگذاری مطلوب و مناسب هزینه معقولی نیز داشته باشد. به همین دلیل شما با انتخاب یک روش برای تبلیغات که در سطح وسیعتری مشاهده شود و هزینه کمتری داشته باشد می توانید به هدف خود برسید. ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از انتخاب های مناسب در این زمینه است.

ساعت دیواری تبلیغاتی از تولید به مصرف

ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان محسوب می شود که بسیاری از شرکت های بزرگ نیز از آنها استفاده می کنند و به مخاطبان و مشتریان خود هدیه می دهند. برای این که از ساعت دیواری تبلیغاتی برای تبلیغات استفاده نمایید باید بنا به بودجه خود، یک مدل را انتخاب کنید. عوامل مختلفی در این انتخاب دخیل هستند از جمله سلیقه و بودجه تاثیرگذار هستند. همچنین تعداد ساعت ها را نیز باید مشخص نمایید و آنها را تهیه کنید. سپس نام و آرم یا همان نشان شرکت و یا محصول را بر روی ساعت دیواری تبلیغاتی درج می کنید و در صورت دلخواه به صورت بسیار مختصر راه های تماس و یا شعار تبلیغاتی خود را نیز بر روی ساعت های تبلیغاتی درج خواهید کرد. این ساعت تبلیغاتی به علت آن که بر روی دیوار قرار می گیرد و یک وسیله بسیار کاربردی محسوب می شود همواره در معرض دید است و همانند یک تابلوی تبلیغاتی برای شما عمل می کند.

ساعت دیواری تبلیغاتی گزینه بسیار مناسب برای تبلیغ شما می باشد. شما می توانید با استفاده از ساعت تبلیغاتی دیواری در هر زمینه ای محصول و یا شرکت خود را تبلیغ کنید.

انتخاب ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی گزینه بسیار مناسبی برای تبلیغات می باشد. با توجه به این امر که ساعت دیواری همیشه و در هر حال در معرض دید افراد واقع می شود به همین دلیل برخی از شرکت ها می توانند با تهیه و طراحی ساعت دیواری تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن در زمینه تبلیغات شرکت و محصول خود پیشروی کنند.

ساعت  تبلیغاتی دیواری در انواع مدل ها و طرح ها تولید می شود که در اشکال مثلثی شکل و چهار ضلعی و گرد می توان آنها را مشاهده نمود. همچنین ساعت  تبلیغاتی دیواری به صورت تمام شیشه و یا چوبی نیز تولید و عرضه می شود. شرکت ها با در نظر گرفتن این ساعت ها به صورت یک هدیه در مقابل خرید محصولات از شرکت آنها و یا تبلیغ در زمینه های مختلف مانند شبکه های تلویزیونی و غیره به مشتریان خود آن را ارائه می دهند که این امر در مقابل اعطای هدیه ای به افراد زمینه تبلیغاتی نیز به همراه دارد.

ساعت دیواری تبلیغاتی ارزان

با توجه به این موضوع که نصب ساعت دیواری در محل کار و یا منزل خود دکوراسیون داخلی مکان شما را بسیار شیک تر و زیباتر جلوه می دهد افراد بسیاری از این امر به نفع خود استفاده می کنند و با استفاده از ساعت تبلیغاتی دیواری در جهت تبلیغ شرکت و محصولات خود و همچنین برای شیک کردن دکوراسیون داخلی شما فعالیت می کنند. بی شک تماشای گذر زمان از یک ساعت دیواری تبلیغاتی زیبا در میان طراحی بسیار شیک اتاق برای شما لذت بخش و خوشایند خواهد بود. شما برای خرید ساعت دیواری تبلیغاتی ارزان می توانید به وب سایت های مربوطه مراجعه کنید و انواع ساعت تبلیغاتی دیواری را همراه با لیستی از قیمت های متفاوت آن مشاهده نمایید. صفحه ساعت  تبلیغاتی دیواری به سلیقه مشتری طراحی می شود و قابلیت چاپ دیجیتال را دارا می باشد. همچنین در این محصول از موتورهای روان گرد و استپ دار استفاده می شود.

هدایای تبلیغاتی مشهد

چنانچه تمایل دارید محصول را به صورت فیزیکی خریداری کنید و از طریق وب سایت مجموعه سررسید و هدایای تبلیغاتی ابن سینا ثبت سفارش ننمائید، میتوانید به فروشگاه مجموعه در مشهد مقدس مراجعه نمائید.

  • ۹۸/۰۱/۱۰
  • Saman Mokhtarnia

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی